Enregistrements 2014-2015

EOC (Expression Orale en Continu) :

1 – Heroism and Power

2 – Genetic engineering

3 – E-cigarette

4 – Is organic food healthier ?

5 – Learning French, a necessity

6 – Online school

7 – Fergusson

8 – Car sharing

9 – A university degree no longer confers financial security

10 – Why do the English need to speak a foreign language when foreigners all speak English ?

11 – Family structures

12 – The Second age of reason

13 – Living in Portland

14 – Cultural misunderstandings

15 – Social network : How connected are you ?

16 – Is American culture and media influencing European cultures ?

(1-16 enregistrements et montages par Lionel Chevalier)

17 – Literature

18 – Feminism

19 – Pursuing the mental healtg field